Oslovit toho správného zákazníka je cílem každé marketingové aktivity a komunikační kampaně. Veletrh Vám poskytne možnost oslovit s vysokou účinností právě Vaši cílovou skupinu a je ideální komunikační nástroj, pokud jej firmy dokážou efektivně využít.

V souvislosti s veletrhem můžeme konstatovat několik zcela unikátních vlastností tohoto média. Některé hodnoty vyplývají z dlouhodobých průzkumů, které BVV provádí na většině svých veletržních akcí.

  •  Vysoká koncentrace zájemců o dané téma.
  • Účast platících, tedy motivovaných cílových skupin.
  • 70 % návštěvníků sleduje novinky, trendy, produkty.
  • Přes 70 % návštěvníků veletrhů uvádí, že návštěva veletrhu má rozhodující vliv na jejich následné nákupní chování.

Veletrh Vám umožní přímé setkání nejen se stávajícími, ale především s novými zákazníky. Na dobře zvoleném veletrhu najdete svého zákazníka.

Co Vám tedy může veletrh nabídnout?

Tržní příležitost - místo na trhu

  • Možnost identifikovat se s oborem, porovnat s konkurencí
  • Možnost proniknout na trh – možnost se prezentovat
  • Možnost dostat do světa novinky za zlomek ceny, než by stála klasická penetrace trhu.
  • Možnost monitoringu a srovnání s konkurencí

 Obchodní příležitost

  • Prostředí připravené pro obchodování a komunikaci
  • Urychlení prodejního procesu, možnost zvýšení obratu
  • Možnost navázat nové obchodní kontakty
  • Místo prodeje – jako shop slouží stánek

 Efektivní přímý marketing

  • Médium - svým pojetím jedinečné a účinné
  • Přímou zpětnou vazbu – např. na konkrétní produkty
  • Informace z trhu
  • Ale hlavně motivované cílové skupiny

PR, publicitu, reklamu

  • Efektivita a důvěryhodnost - publicita v odborných i celostátních médiích, která není klasickou reklamou, ale zpravodajstvím, které je cílovou skupinou očekáváno.
  • Publicita, srovnatelná s vysokou investicí do reklamy

Společenskou hodnotu

  • Setkání s odborníky a kolegy z oboru
  • Možnost setkání s vlivnými a politicky aktivními osobami
  • Možnost soutěžit o prestižní veletržní ceny (medaile apod.)

Další podrobnosti k tomuto tématu najdete rovněž ZDE (Jak uspět na veletrhu)  a ZDE (Proč veletrh?)

Zdroj: Veletrhy Brno, a.s.

Zůstaňte v kontaktu

Formulář se odesílá, počkejte prosím...

Vaše soukromí je pro nás důležité. Jestliže se chcete dozvědět více o našich zásadách při ochraně osobních údajů, přečtěte si zde.

Naši partneři

logo brno3 jihomoravsky-kraj logo-komora HKCR3  brnobusiness magnus ndb logo