Slůně – svět jazyků, s.r.o. nabízí firemní jazykovou výuku (kdekoli v ČR, on-line, kvalitní lektoři, bezchybná administrativa), překlady (115, specializované obory, technické dokumentace, e-shopy, velké překladatelské projekty), tlumočení (konsekutivní, simultánní, konference, on-line, technika) a rozvoj lidí a týmů (analýza firemních potřeb s ohledem na zlepšení komunikace: rétorika). Na trhu od roku 1998, pobočky: Praha, Brno, Ostrava, Plzeň. www.slune.cz

pasekNa otázky dnes bude odpovídat pan Petr Pasek, spolumajitel a zakladatel společnosti Slůně – svět jazyků, cestovatel, obchodník a komunikátor. Drží se přísloví „líná huba holé neštěstí, a proto zjistí a vykomunikuje téměř vše.

.

Můžete nám říct něco o historii firmy? Proč jste se rozhodl založit právě jazykovou agenturu?
Cizí jazyky nás vždy fascinovaly. Po zahraniční zkušenosti jsme se s kamarádkou rozhodli založit právě jazykovou školu a překladatelskou agenturu. Vznikli jsme v Ostravě již před 23 lety a postupně se rozšířili do Brna, Prahy a Plzně.

Z jakého důvodu bych si měla vybrat právě Vaši jazykovou školu?
Nabízíme individuální řešení, vždy uvažujeme v kontextu celé problematiky daného klienta, máme výborný poměr cena/výkon, minimální míru reklamací a k tomu bezproblémovou administrativní podporu. Zvládáme i velké jazykové projekty – náš největší klient ve stejném okamžiku odebíral 150 kurzů cizích jazyků.

V jakých dalších oblastech podnikáte?
Překlady a tlumočení, což je pro nás velká část naší práce. Poslední dobou řešíme opravdu velké překladatelské zakázky. Od začátku pandemie nabízíme také soft skills kurzy, kde se nám velmi daří v rétorice a prezentačních dovednostech. Kurzy rétoriky jsou velmi vhodné pro všechny, kteří pracují s lidmi: umění se vyjadřovat výrazně zvyšuje naše šance na hladkou komunikaci. Aktuálně je velmi poptáváno obchodníky, kteří si opakují a pilují své dovednosti správně mluvit.

Poznamenala situace v posledních dvou letech Vaši firmu?
Výrazně. Mnoho klientů přešlo na on-line výuku, mnoho klientů dočasně pozastavilo své vzdělávací a jiné aktivity. Obraty na krátko spadly. Naštěstí se pomalu vše vrací do původních kolejí. Toto září (2021) máme výrazně více poptávek po všech našich službách. Především tlumočení v nových provozech a na zahraničních projektech zažilo neskutečný nárůst.

K jakým změnám v oblasti Vašeho podnikání došlo?
Největší změnou byla práce z domu, a on-line poskytování našich služeb. Díky našim pobočkám v Ostravě, Brně, Praze a Plzni jsme již dlouhé roky aktivně pracovali v on-line prostředí, takže jsme na to byli připraveni. Krom toho Slůně bylo první jazykovou školou v ČR, která již dávno nabízela kurzy jazyků přes Skype (v minulosti prakticky jiná platforma neexistovala).

Máte nějakou nabídku či sdělení pro ostatní členy komory?
Určitě investujte do průběžného vzdělávání svých zaměstnanců. Je to nekončící potřeba, která se vám vyplatí. Vybírejte podle kvalitních referencí, a nejen podle ceny.

Co považujete za Váš největší úspěch?
Za 23 let jsme toho zvládli dost. Přežili jsme celosvětovou ekonomickou krizi 2009/10 a teď zdárně proplouváme pandemií. Za úspěch považujeme dobré vztahy v rámci firmy a vracející se klienty.

Co Vám udělalo v poslední době největší radost?
Že se nám velmi daří prodávat kurzy rétoriky, o které je stoupající zájem i v prezenčním, i v on-line módu.

Generální partner:

DRFG Investiční skupina logo2018              czech fund

Naši partneři

logo brno3 logotyp jihomoravsky  logo-komora HKCR3  verygoodies    ndb logo