


Cílem semináře je pomoci vám zvýšit a změřit efektivitu vašich online aktivit, webových stránek a e-shopů.
Sledování návštěvnosti webových stránek v současné době již nestačí, je třeba začít využívat Google Analytics naplno!
Seminář je určen obchodním zástupcům, majitelům firem, správcům e-shopů, marketingovým specialistům a dalším, kteří se pohybují v oblasti PR a reklamy.
Obsah semináře:
● Co je webová analytika a v čem tkví výhody nástroje Google Analytics.
● Jak se správně zorientovat v nejdůležitějších metrikách, grafech i tabulkách.
● Co je to konverze a jak ji vypočítat, jak měřit hodnotu konverze z objednávek na e-shopu.
● Co je to výkonnostní marketing a jak vyhodnocovat výkonnost reklamních kampaní.
● Jak odhalit neefektivní reklamní kampaně.
● Jak segmentovat návštěvníky webových stránek a jak poznat jejich rozdílné potřeby.
● Co to jsou Vícekanálové cesty.
● Jak pomáhají mikro - konverze při vyhodnocování PPC kampaní Google Ads a Sklik.
● Jaké události lze na webu měřit, a proč by se na ně nemělo zapomínat.
● Zjistíte, v jakých krocích nákupního košíku odcházejí návštěvníci z webu, a jak na to můžeme reagovat.
● Dozvíte se, jak zvyšovat výkonnost marketingu a ROI (návratnost investic).
● Vyvrátíme si časté interpretační chyby základních metrik (návštěvnost webových stránek, míra okamžitého opuštění, čas strávený na stránce apod.).
Pro praktickou práci na tomto semináři si prosím vezměte svůj notebook a své přihlašovací údaje do Google Analytics, Google Ads a Skliku.
Lektor: Bc. Zbyněk HYRÁK
Specialista na Výkonnostní internetový marketing, webovou analytiku (Google Analytics) a PPC kampaně (Google Ads a Sklik).
Certifikovaný partner společnosti Google pro Českou republiku a Slovensko.
Držitel prestižních mezinárodních certifikátů Google Analytics Individual Qualification Google AdWords Qualified Individual.
V oblasti internetového marketingu působí na volné noze nepřetržitě již více než 11 let. Zaměřuje se na malé a střední firmy,
kterým pomáhá nasadit pokročilejší měření Google Analytics, vyhodnocovat data a otevírá jim nové, často překvapivé možnosti,
které webové analytika nabízí.
Spravuje také klientům PPC kampaně (Google Ads a Sklik). Na základě analytických dat posléze optimalizuje web i PPC kampaně
a zvyšuje efektivitu celkového marketingu. O webové analytice často a velmi rád přednáší na různých workshopech a konferencích.
Jeho vášní je marketing, který se dá měřit!
Cena semináře:
3.900 Kč bez DPH/osoba (4.719 Kč vč. DPH)
Účastníkům bude poskytnuto občerstvení po celou dobu akce.
Platbu prosíme poukázat bankovním převodem na:
ČSOB, a.s., účet č.377350393/0300, variabilní symbol: 31030615
Seminář nelze platit hotově.
Přihlášku lze zrušit písemně nejpozději 3 pracovní dny před konáním akce na elektronickou adresu organizátora. Při neomluvené neúčasti nebo zrušení přihlášky v kratší lhůtě než 3 pracovní dny před datem konání semináře bude účtován stornovací poplatek ve výši 100% účastnického poplatku. V případě nedostatečného počtu účastníků (méně jak 4) a nutnosti zrušení semináře se účastnický poplatek vrací v plné výši.
Přihlásit se můžete také e-mailem na: sedlackova@rhkbrno.cz (do 10.06.2021)
Vaše soukromí je pro nás důležité. Jestliže se chcete dozvědět více o našich zásadách při ochraně osobních údajů, přečtěte si zde.