Program

I. část - E-commerce v Německu, Rakousku a Švýcarsku

  • Základní rozdíly oproti CZ trhu
  • Tvorba analýzy trhu a strategie expanze
  • Překlady, jazyková vybavenost a zákaznický servis
  • Základní náležitosti webových stránek v Německu a Rakousku
  • Branding a brand positioning v Německu a Rakousku
  • Právní minimum
  • Finanční náročnost online expanze do DACH

 II. část - Online marketing versus běžné marketingové nástroje Německu a Rakousku

  • Jak oslovit německého zákazníka a jak se správně prezentovat
  • Databáze B2B kontaktů a telemarketing
  • Spolupráce s německými a rakouskými obchodními zástupci
  • Účast na veletrzích a výstavách

III. část - Online marketing v Německu, Rakousku a Švýcarsku

  • SEO - optimalizace pro vyhledavače
  • Performance online kampaně (PPC, display, reklama na sociálních sítích)
  • Sociální sítě v Německu a Rakousku
  • Další marketingové kanály (Amazon, e-mailing, cenové srovnávače)

IV. část - Pohled na německý trh očima rodilého mluvčího 

Termín
čtvrtek 27. srpen 2020
Čas
12:30
začátek
-
16:30
konec
Místo
Pavilon RHK Brno, Výstaviště 3 (areál BVV)
Cena
CENA PRO NEČLENY RHK Brno
0 Kč
včetně DPH
CENA PRO ČLENY RHK Brno
0 Kč
včetně DPH
Informace o příhlášení

Vyplňte, prosím, níže uvedený formulář ZDE a organizátoři Vás budou kontaktovat. Rezervace je platná až po potvrzení pracovníkem agentury CzechTrade.

Zůstaňte v kontaktu

Formulář se odesílá, počkejte prosím...

Vaše soukromí je pro nás důležité. Jestliže se chcete dozvědět více o našich zásadách při ochraně osobních údajů, přečtěte si zde.

Generální partner:

DRFG Investiční skupina logo2018              CZECH FUND logo

Naši partneři

logo brno3 logotyp jihomoravsky  logo-komora HKCR3  verygoodies    ndb logo