Program

I. část - E-commerce v DACH regionu

  • Základní rozdíly oproti CZ trhu
  • Rozdíly mezi Německem, Rakouskem a Švýcarskem
  • Tvorba analýzy trhu a strategie expanze
  • Překlady, jazyková vybavenost a zákaznický servis
  • Základní náležitosti webových stránek v DACH regionu
  • Branding a brand positioning v DACH regionu
  • Právní minimum
  • Finanční náročnost online expanze do DACH regionu

II. část - Online marketing versus běžné marketingové nástroje

  • Jak oslovit německého zákazníka a jak se správně prezentovat
  • Databáze B2B kontaktů a telemarketing
  • Spolupráce s německými obchodními zástupci
  • Účast na veletrzích a výstavách

III. část - Online marketing v Německu

  • SEO - optimalizace pro vyhledavače
  • Performance online kampaně (PPC, display, reklama na sociálních sítích)
  • Sociální sítě v DACH regionu
  • Další marketingové kanály v Německu (Amazon, e-mailing, cenové srovnávače)
  • Další marketingové kanály v Rakousku a Švýcarsku (willhaben.at, …)

IV. část - Otázky & diskuze

Termín
Středa 5. říjen 2022
Čas
13:00
začátek
-
16:00
konec
Místo
Pavilon RHK Brno, Výstaviště 569/3 (areál BVV)
Informace o příhlášení

Na akci lze vstoupit i bez vstupenky na veletrh. Není tedy určeno výhradně pro firmy účastnící se MSV Brno.

Účast na akci je ZDARMA. Drobné občerstvení zajištěno. Další podrobnosti a možnost registrace ZDE

Zůstaňte v kontaktu

Formulář se odesílá, počkejte prosím...

Vaše soukromí je pro nás důležité. Jestliže se chcete dozvědět více o našich zásadách při ochraně osobních údajů, přečtěte si zde.

Generální partner:

DRFG Investiční skupina logo2018              czech fund

Naši partneři

logo brno3 logotyp jihomoravsky  logo-komora   verygoodies    ndb logo
logo DevelopmentAid main large size