Mladí čeští profesionálové v oblasti reklamy, public relations a marketingu se mohou v roce 2020 těšit již na 12. ročník talentové soutěže Young Lions. Generálním podporovatelem akce se od letošního roku stává brněnská PR a komunikační agentura Lesensky.cz. Právě díky ní se část aktivit spojených s prestižní soutěží a tréninkovým programem vůbec poprvé odehraje také v jihomoravské metropoli. Young Lions se tak výrazně přiblíží i mimopražským talentům.

„Vzdělávání v reklamě, PR a marketingu podporuje naše agentura dlouhodobě, proto nám spojení s Young Lions dává smysl. V projektu vidíme velký potenciál, pro zájemce o náš obor je to šance, jak se posunout velmi rychle vpřed,“ vysvětluje Petr Lesenský, zakladatel a majitel agentury Lesensky.cz.

Jak dodává, při spolupráci s Young Lions uplatní agentura zkušenosti z vedení studentské agentury PR Gang a vzdělávacího střediska PR Akademie. „Pomocí těchto projektů se snažíme vytvořit provázaný systém vzdělávání – od studentů přes juniorní pozice až po špičkové PR profesionály. Jakožto jediná mimopražská agentura v APRA se navíc snažíme o aktivitu v regionech, což považuji z hlediska rozvoje našeho oboru za nesmírně důležité,“ vysvětluje Lesenský.

Young Lions je prestižní soutěž a tréninkový program pro mladé profesionály do třiceti let zabývající se komunikací značek. Nabízí příležitost k růstu lidem ze všech typů agentur, klientských organizací i freelancerům celkem v pěti kategoriích – Digital, Marketers, Media, PR a Print. Účastníci vytvoří dvoučlenné týmy, které dostanou zadání připravit návrh kampaně, obvykle zaměřené na charity, neziskové organizace nebo všeobecně prospěšné myšlenky. Týmy pak mají 24 hodin na jeho zpracování a odevzdání. Úkolem soutěžících je přijít s co nejoriginálnějším řešením a následně ho v pěti minutách odprezentovat odborné porotě.

Registrace do soutěže poběží od 3. února a soutěž samotná se pak uskuteční od 27. března do 3. dubna. Členové Regionální hospodářské komory Brno, kteří do ní budou chtít vyslat své zástupce, mohou využít desetiprocentní slevy z přihlašovacího poplatku. Do poznámky u přihlášky stačí uvést „RHK Brno“

„Ze spolupráce s agenturou Lesensky.cz máme radost, protože souzníme v představě o tom, jak důležité je vzdělávat a posouvat v kariéře zájemce o komunikační obory jako PR či marketing. Právě česká verze Young Lions patří k naprosté světové špičce v oblasti rozvoje kreativního myšlení a klíčových schopností a dovedností potřebných pro profesionály v oboru,“ podotýká René Jež, ředitel soutěže a zakladatel společnosti Lionhearted, která je organizátorem programu Young Lions v České republice.

„Velkou výhodou této spolupráce je navíc posun směrem k mladým profesionálům také mimo hlavní město. Zájemci o rozvoj kreativního myšlení a účast v Young Lions se mohou zúčastnit akce ‚Is your great good enough?‘, kterou pořádáme 20. února v Praze. Díky partnerské agentuře Lesensky.cz proběhne o pět dní později v Brně obdobná akce s názvem ‚From good to great‘,“ uzavírá René Jež.

O agentuře Lesensky.cz
Agentura Lesensky.cz působí na trhu od roku 2009 a svými referencemi se řadí mezi přední agentury v ČR. Byznys v mediální oblasti vystavěla na seriózním vztahu s novináři a zručné práci s informacemi. V současné době se agentura specializuje na komplexní marketingové služby, které propojuje s moderním PR díky svému konceptu PR 360®. V roce 2017 agentura spustila studentský projekt PR Gang, o rok později otevřela vlastní vzdělávací centrum PR Akademie a stala se jediným mimopražským členem APRA. Od roku 2019 je rovněž členem světové sítě agentur Public Relations Network s exkluzivitou pro Česko a Slovensko.

O Young Lions
Young Lions je prestižní soutěž a tréninkový program pro mladé profesionály do 30 let zabývající se komunikací značek. Už 12. rokem rozvíjí jejich tvořivost i touhu a schopnost vydávat ze sebe to nejlepší. Česká verze Young Lions patří ke světové špičce v oblasti rozvoje kreativního myšlení a klíčových schopností a dovedností potřebných pro špičkové profesionály v oboru. Dvoučlenné týmy ve věku do 30 let mají 24 hodin na vytvoření návrhu kampaně pro neziskovou organizaci či obecně prospěšnou myšlenku a následně ho v pěti minutách prezentují odborné porotě. Díky tomu se Young Lions dají označit za soutěž na úrovni mistrovství republiky v komunikaci značek v pěti různých disciplínách: Digital, Marketers, Media, PR a Print. Vítězové získávají prestižní ocenění, které napomáhá akceleraci jejich kariéry. Organizátorem je společnost Lionhearted. Více informací o soutěži naleznete na stránkách www.younglions.cz.

Kontakt:
Markéta Kohoutková
PR Director
LESENSKY.CZ s.r.o.
mobil: +420 773 049 494
e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Štursova 583/49, 616 00 Brno-Komín
www.lesensky.cz

Zůstaňte v kontaktu

Formulář se odesílá, počkejte prosím...

Vaše soukromí je pro nás důležité. Jestliže se chcete dozvědět více o našich zásadách při ochraně osobních údajů, přečtěte si zde.

Generální partner:

DRFG Investiční skupina logo2018              CZECH FUND logo

Naši partneři

logo brno3 logotyp jihomoravsky  logo-komora HKCR3  verygoodies    ndb logo