Každá firma je jako živý organismus. Když šlape, jede na plné obrátky, je vše v pořádku. Ale když jednoho dne začne zadrhávat, chtělo by to někde poladit, poopravit. Jenže nevíte jak nebo kde? Máme pro vás radu – obraťte se na Jarku a Radka z ideas4u.

Pamatujete na ty doby v začátcích vaší firmy, kdy se řada věcí realizovala doslova na koleni? Věnovali jste energii budování jména, produktu, službě zákazníkovi. Jste úspěšní, zákazníků přibývá. Zaměstnanců také. S každým dalším klientem a pracovníkem se vytváří nové situace a nové výzvy. Jednou dojdete do bodu, kdy se tah na branku zpomalí, náklady rostou a zisk není takový, jaký by mohl být. A to je ten čas, kdy se vyplatí spojit s Jarkou Gregorovou a Radkem Slabákem. Ti se totiž umí podívat na vaše podnikání úplně jinýma očima. Zcela nezatíženi každodenní provozní rutinou, historií, ničím. Proklepnou systémy i procesy a navrhnou řešení, aby se byznys mohl rozvíjet dál a vy mohli pokračovat v tom, v čem jste opravdu dobří a co vás živí.

Proč byste se nimi měli vůbec bavit?
Jsou dny, kdy je každá rada drahá. Můžete se rozhodovat metodou omyl-pokus. A počkat, co se stane. A nebo se prostě obrátíte na někoho, kdo to už zažil, nebo má zkušenosti s něčím podobným. Pokud není na blízku nějaká autorita, která si vždy ví rady v každé situaci, tak se vyplatí oslovit lidi, kteří mají za sebou cennou praxi. Třeba ve strategickém plánování a řízení, v otvírání trhů pro nové produkty, vedení velkých týmů, ve vedení firemní kultury či motivaci lidí. A to Jaroslava Gregorová a Radek Slabák za sebou mají. Přichází za vámi, aby vám nabídli svoje zkušenosti a vy je mohli proměnit ve svůj prospěch.

Jak to probíhá?
„Přijedeme k vám, probereme situaci ve firmě a vaše očekávání. Pak si vaši společnost prohlédneme, budeme se dívat, pozorovat, povídat s manažery i zaměstnanci, nahlédneme pod pokličku vašich systémů a procesů. To nám bude trvat odhadem 1 až 2 týdny a výstupem bude zpráva o všem, co jsme zjistili“ vysvětluje Radek Slabák. „Po té následuje rekapitulace informací, které jsme posbírali a komunikace s vedením firmy, abychom si některé věci vzájemně ujasnili a mohli nabídnout opravdu to, co klient požaduje. Zhruba do měsíce od prvního setkání máme uzavřenou první část auditu“ doplňuje Jaroslava Gregorová. Fakta jsou posbírána, požadavky upřesněny. Do 2 týdnů od tohoto okamžiku obdrží klient návrh řešení na míru zjištěné situace. „Ve druhé části auditu přicházíme s podrobnými kroky a postupy, co je potřeba udělat nebo změnit, aby mohl zákazník dosáhnout vytyčeného cíle. Součástí balíčku řešení jsou různé materiály a dokumenty, které k řešení povedou,“ dodává Jaroslava.

Kolik to stojí a vyplatí se to?
"Cena za audit je stejně individuální jako samotný audit. Velmi záleží na velikosti firmy a požadavku na výstupy,“ říká Radek. A zda se investice vyplatí? Posuďte sami - příklad z praxe.

„Analyzovali jsme u klienta požadavky na pracovní náplň obchodního zástupce. Vyšlo nám, že obchodník má vyčleněno pouze 150 pracovních dnů na návštěvy u zákazníků. Firma požadovala, aby v průběhu jednoho pracovního dne absolvoval 3 schůzky. Což je 450 schůzek za rok. Propočítali jsme náklady na jednu schůzku – mzda, auto, notebook, telefon, cestovné a další náklady – částka vyšla na více než 2.000 Kč. Firma zaplatí v nákladech i více než 1 milion Kč ročně za 1 obchodníka. A když těch obchodníků má třeba 6-7, tak už jsou to celkem velké peníze…“, popisuje svoji analýzu Jarka. „To jsou obrovské investice a je potřeba, aby byly vyváženy novými zakázkami, jež by měli tito obchodníci ze schůzek se zákazníky přinášet. Pokud je nepřináší, a majitel firmy platí náklady, ale nezískává byznys, jsou finanční ztráty obrovské,“ dodává Radek. Je to jeden z mnoha příkladů. Díra, kudy utíkají peníze a nepřichází nové zakázky, může být úplně někde jinde. Společnosti mohou trpět různými neduhy, které zbytečně narušují klima ve společnosti, která by jinak prosperovala. Současný dynamický svět nám nabízí různé výzvy. Takže, pokud nechcete patřit k těm, kteří budou neúspěšní, už víte, kam se obrátit o radu.

ideas4u, s.r.o

Řešení na míru

Naše projekty přizpůsobujeme specifickým podmínkám a potřebám firem i jednotlivců

Zůstaňte v kontaktu

Formulář se odesílá, počkejte prosím...

Vaše soukromí je pro nás důležité. Jestliže se chcete dozvědět více o našich zásadách při ochraně osobních údajů, přečtěte si zde.

Generální partner:

DRFG Investiční skupina logo2018              czech fund

Naši partneři

logo brno3 logotyp jihomoravsky  generali logo  logo-komora   verygoodies    ndb logo
logo DevelopmentAid main large size